سندرم نفروتیک با عملکرد کلیه 14٪: باید شروع دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک با عملکرد کلیه 14٪: باید شروع دیالیز

به طور کلی، برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک با عملکرد کلیه 14٪، پزشکان آنها را به دیالیز، به طوری که آنها می توانند یک عمر طولانی تر توصیه می شود. با این حال، در روز ما، دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار که در این وضعیت هستند.

دیالیز یک نوع از درمان جایگزینی کلیه، که در خواست می شود زمانی که کلیه ها قادر به اندازه کافی فیلتر کردن خون است. با این حال، حتی تحت این درمان، بیماری های کلیوی هنوز هم به طور مداوم بدتر خواهد شد و در نهایت به شکست منجر به مرگ و کامل کلیه منجر شود.

از موارد فوق، ما می توانید ببینید که دیالیز است که بهترین گزینه برای عملکرد کلیه 14٪ در سندرم نفروتیک است. عاقلانه است که برای بیماران را پیدا درمانی بهتر و جایگزین برای مدیریت این بیماری به خوبی. در موارد مطلوب، دیالیز یا پیوند می تواند با موفقیت اجتناب شود.

چه درمان می تواند درمان های جایگزین دیالیز؟

در چین، درمان منظم جایگزین توسعه داده شده است به طور موثر درمان عملکرد کلیه 14٪ در سندرم نفروتیک. گزینه های آن به بالا هفت TCM درمان شناخته شده است.

روش درمان خاصی ممکن است شامل داغ فشرده درمان، درمان کامل حمام، حمام پا، چرخه درمان، فتیلهگذاری، انما، و دهان طب گیاهی چینی. با توجه به تشخیص خاص بیمار، درمانهای خاص انتخاب خواهد شد به شکل روش جامع و البته. توابع از راه حل های طب چینی شامل حفظ عملکرد کلیه باقی مانده، ترویج گردش خون، مهار واکنش های التهابی در کلیه ها، ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و افزایش عملکرد کلی کلیوی.

تا زمانی که عملکرد کلیه می تواند تا 15٪ یا بالاتر مطرح، دیالیز می توان جلوگیری کرد. سپس، بیماران می توانند طول عمر به طور قابل توجهی افزایش یافته است با بهبود کیفیت زندگی لذت ببرید. اگر شما می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک و یا جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: